یه چیزی خوندم، گفتم به تو هم بگم
 
درباره وبلاگ


لیک دیگر پیکر سرد مرا/ می فشارد خاک دامنگیر خاک/ بی تو دور از ضربه های قلبت/ قلب من می پوسد آنجا زیر خاک/
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 1598
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مکانیک نودی




یه نرم افزاری نصب کردم رو گوشیم، یه مجموعه SMS بود.

توش یه چیز جالبی نوشته بود. اولش شاید مسخره به نظر بیاد، اما اگه روش فکر کنی قشنگ میشه!

 

نوشته بود: "همه دوست دارند به بهشت بروند، ولی هیچ کس دوست ندارد که بمیرد!"

 

... .



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت20:22---16 آذر 1390
وبلاگ زیبایی دارید .
از مطالبتون لذت بردم چون بعضی هاش حرف دل خودم بود.
ممنون


afshin
ساعت8:19---16 آذر 1390
سلام
وبلاگ خوبی داری و
از تبادل لینک شما خوشحال شدم باز هم به من سر بزنید .
با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : امیر